Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Zgodno objasnjeno i edukativno

Posted by robertradamantsco on August 31, 2007

Odrzivi razvoj energije je nesto sto je danas od izuzetne vaznosti, jer zalihe nase planete crpimo poput ludaka koje je netko zakljucao u skladistu vodke. Iako se na termin odrzivi razvoj cesto nailazi, mnogi ljudi ustvari ne znaju tocno sto je to. Kako bi izmjeni te cinjenice pridonijeli, ekipa iz Moja Energija napravila je zgodnu knjizicu za djecu u kojoj stoje osnovne stvari o odrzivom razvoju, ali i o energetici opcenito. Kazem za djecu, ali kad sam ju ja lista skuzio sam da sam onda i ja dijete hehe…

Stvari kao sto su energija biomase, geotermalna energija ili nuklearna energija tamo su vrlo lijepo objasnjene buduci da se radi o knjizici za djecu. U svakom slucaju, preporucujem to procitati. Online izdanje mozete naci na stranicama Moje Energije. I inace preporucujem sajt pogledati jer ima hrpa zanimljivih stvari

Tekst o energetici mozete naci ovdje

2 Responses to “Zgodno objasnjeno i edukativno”

  1. MP&kolege said

    inache, nije na odmet spomenuti nevladinu udrugu DOOR (društvo za oblikovanje održivog razvoja) koja kroz razne projekte pokušava utjecati na promjenu javne perspektive na održivi razvoj

  2. gost said

    super je tekst. ni ja nisam znao hrpu stvari…

Leave a Reply

 
