Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Bizarno… Da li i besmisleno? Ali…

Posted by robertradamantsco on September 6, 2007

Svasta se covjeku moze dogoditi; no ovo je vec poprilicno bizarno. U mom slucaju, ovo dozivljavam na vise nacina, ne samo kao bizarno. Radi se o slijedecem: maloprije dobijem mejl sa subjektom “This is really weird” od izvjesnog nicka Noon. Mejl adresa je xtc@gmail.com. Ukratko, u mejlu samo recenica “take a look at this” i link:

http://www.icetruck.tv/index.php?id=7a63681af03a81e4ca7a646d495d4ec0
I otvorim link da vidim sto je toliko weird… A kad ono neki Icetruck TV sajt na kojem je filmic s naslovom: Who is Robert Olujic? Sa strane neki tekst o serijskim ubojicama itd. Uglavnom, tko nije kliknuo na link i pogledao taj filmic, eto o cemu je. Neki satro dokumentarac o serijskom ubojici koji je upravo ubio cetvrtu zrtvu. I sad, nakon laprdanja o posljednjoj zrtvi podaci: zrtve su uvijek muski, uvijek do trideset godina, i uvijek novinari. I sad, malo poslije Prikazuje se zid sa mjesta zlocina ispred kojeg je policijska traka. Na zidu pise: Robert Olujic, you are next. Nesto kasnije na papiru poruka “But first i will rape your dalmatiner dog”. Sad, radnja filma je u Miamiju; no to nije bit. Bit je da to jest moje ime i prezime (sto dosta ljudi zna buduci da se bavim novinarstvom) i sto mi doma imamo dalmatinera! Kad sam u mejlu odgovorio sa “what a fuck? Is this a sick joke?” i poslao to, odmah sam dobio mail delivery subsystem. Dakle, taj mejl je neposredno izbrisan nakon sto mi je sa njega poslat mejl da pogledam taj film. I sta sad da ja mislim?

Kao prvo, danas se foto montazom moze svasta, i recimo da je to neko od “frendova” zmontiro i stavio to na net. Medutim, to nije neki blog ili sta ja znam, nego veoma razvijen sajt, i kako sam upravo doznao, neka vrsta “servisa za zajebancije”. Te su zajebancije zvane prank jokes. Eto definicije sa Wikipedije on english: Also called a scare flash, shock flash, scream flash, screamer, or ambush flash, a prank flash is a Macromedia Flash movie created specifically designed to scare the viewer, often perpetuated by direct URL links to *.swf (flash) files by unknown users without clear information about the content; many Internet users make effort not to follow even safe links for this reason. Hence a prank flash is a type of shock site.”

Naravno, odmah sam krenuo dalje u googlanje, i dobio zanimljive stvarcice za vidjeti oko prankova. Dakle, postoji jedan prank index sajt koji je ustvari jedan golem forum na kojem mozete saznati kako izvoditi te prankove. Neki od prankova su public pranks, i tu imate jos podvrsta poput “broken bar codes” ili “bottle of piss pranks“. A to su samo podvrste public pranksa! Tako imate glavne grane kao sto su Office pranks, Computer pranks, Phone pranks ili pak Curch pranks. Na ovom potonjem je podnaslov: Prank away, just don’t damn your soul to eternal suffering. Tako imate naravno i prank helps iliti za kratki tecaj za pocetnike ove scene koja je izgleda toliko velika, koliko i bilo koja druga danas (ghotic, minimal art, bdsm, hack…). I tako sam saznao da je doticni Icetruck TV jedan od tih sajtova gdje mozete smjestiti zeljeni prank. Bez ikakvog zanja o montazi filma ili sofisticiranim net izvedbama; dovoljno je upisati tekst kojeg zelite smjestiti, i nakon toga odabrati gdje ga zelite smjestiti. U mom slucaju to je eto bio taj dokumentarni film…

Nego, nesto drugo. Otisao sam na eMailTrackerPro, sajt sakojeg mozete naruciti aplikaciju koja prati IP i domenu sa kojeg je poslan neki mejl na vas. Kada sam utipkao xtc@gmailcom dobio sam da je adresa slijedeca: Mountain View, CA, negdje iz SAD-a. No to nije ono zanimljivo; zanimljivo je da se radi o adresi sistema koji je neki mail server. Dakle, originalan mejl je vjerjatno negdje u Hrv. napisan, poslan preko Icetruck sajta na taj mejl servis koji ga je zamiskirao u taj xtc@gmail.com. Uf kako rafinirano… Zar taj “pranker” fakat misle da se tome ne moze uci u trag? Radi se vjerojatno o tome da IP servera sa kojeg je maskirani mejl odaslan nije statican. No i tome se moze stati na kraj…

Dobro je imati vjeru, ali ona ne smije nikad biti slijepa, vec racionalno utemeljena na odredenom znanju i iskustvu. Taj joker se ocito bas neki kuzi previse u net… Bravo majstore!🙂
Nego… Mejl koji sam danas dobio s tim linkom je pod nickom Noon. I naravno, utipkao sam ga u google; i iako nisam nasao nikakav trag (cemu se i nisam previse nadao) nasao sam jednu (u ovom kontekstu meni) zanimljivost. Noon oznacava trenutak kada je sunce na polovici dana. U prostornom smislu dakle kada je na meridijanu. Točnije: kada je ili 12:00 ili 24:00 sati. Acocijaciju na kaubojaski obracun u podne nije stoga tesko dobiti…

Pitanje dana: Da li me to netko iaziva na obracun? Uf!kako sam se usro…

Kasnije, dok sam chatao s jednim frendom i kolegom elektronicarem koji mi se ljubazno javio procitavsi moj blog, napisao sam slijedece: treba taj sajt (Icetruck TV) hakirati, downloadati ga i vidjet tko je tamo postavio film (No u ovom slucaju i prema Wikipediji to vjerojatno ne bi bilo uspjesno…). Ili jednostavnije, nabaviti sofisticirani search engine koji moze bilo kojoj putanji uci u trag. I onda… hehe… e onda! onda slijedi: odgovor. Ukratko: kad lik koji je to izveo utipka svoje ime u google, otvorit ce se blogovi sa slikama kako se jebe u dupe, drka na gliste ili kako krade aute. Forumi ce biti puni njegovog imena koje ce biti povezano iskljucivo sa bolestinama i/ili idiotizmom, i sve slike vezane uz njegove ime ce biti obradene u photoshopu i flashu, tako da doticni saljivdzija slobodno nakon toga moze na plasticnu operaciju, promijeniti ime i odseliti se negdje u planinske predjele Perua i lijepo tamo jebati ovce! (a ne ljude…)

Pretjerano od mene? Mozda… Da li cu to uciniti kad saznam njegovo ime i prezime (a saznat cu)? Mozda… Bez brige, imam nekoliko frendova koji ce biti odusevljeni uzvratiti udarac ovom smart assu (Turkish, stara kuco: imas li vremena par dana? hehe…) Naravno, s druge strane gledano, imam i pametnijih posla nego se gnjaviti s tim lakrdijasem. Ali ipak…

No polako… Samo polako. Sto ako je je to ozbiljna prijetnja, a ne neka “bezazlena” prank sala? Sto onda? Sto?

🙂

Dakle, jos jedno pitanje: da li da se ovom pranku grohotom nasmijem, ili da pokupim stvari i odselim se u juzni Pakistan i vise nikad ne odem na net kako me ne bi netko ubio? Nista od toga dvoje; mozda samo ono prvo. Ustvari, to vec cinim. No nisam postavio pravo pitanje, jer ono je: da li ce si kasnije ovakva pitanja postavljati doticni komedjas kada saznam njegove podatke? Vidjet cemo…

(ne smijem vise reci da me kauboj ne bi prijavio za prijetnju!)

🙂

Toliko o tome… Za sada…

Nego, molim vas da ako znate kako hakirati sajtove, gdje ima naprednih search enginea za pracenje IP-ova ili nekog tko takve stvari zna, bilo bi vrlo lijepo da mi javite. THNX unaprijed…

One Response to “Bizarno… Da li i besmisleno? Ali…”

  1. gost said

    Neki ljudi imaju stvarno smisla za humor. Moja frendica kaze da bi trebao otici na policiju…

Leave a Reply

 
