Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Dodatak na bizarnost iliti dodatak na prethodni post

Posted by robertradamantsco on September 7, 2007

Oni koji su procitali moj prethodni post mogli su uociti da sam jucer bio poprilicno ljut radi onog pranka. Ne toliko ljut radi toga sto mi je nekakav ego povrijeden (no niti ne poricem da nije prosljakao taj elementarni dio naseg bica); bio sam ljut jer mi  jednostavno nije bilo jasno da netko od mojih blizih ili daljih frendova ima toliko ukusan smisao za humor. Jer bilo je ocito da je to netko tko me dosta dobro poznaje… I naravno, jos jucer sam saznao tko je to bio. Usmenim putem, ne softverskim. I ispalo je da je to osoba koju znam vec godinama, jedna inteligentna osoba koja se izmedu ostalog odlicno kuzi u softver. Odmah cu dodati da se ne radi ni o kakvoj zlobnoj osobi, niti je ta spacka bila zlonamjerna; njemu je to u tom trenutku izvodenja izgledalo zabavno. – Nisam mislio da ces tako burno reagirati – komentirao je sa saljivoscu prevucenim licem moje ponasanje, koje, usput budi receno, nije bilo paranoicno. Mene je najvise okinula cista znatizelja tko je to, i kako se moze tome uci u trag. Na ovom posljednjem cu poraditi, jer me sad taj element digitalnog svijeta poprilicno zainteresirao.

Sad, jedna stvar mi nije jasna: zasto jedna osoba poput ove koja mi je to smjestila uopce trosi vrijeme na takve gluposti? – Gle, to je bila minuta posla – rekao mi je na to lezerno. Rekoh: – Dobro. – A mislio sam si: – Bilo bi ti dobro da si uzmes koju minutu i da promislis o svojem ukusu u svezi glede nekih stvari…

Ta osoba je inteligenta, obrazovana; odlicno se kuzi u softver, od malih nogu je za kompom i odavno zna hrpu stvari koje neki drugi znaju tek na trecoj godini informatike. Gledajuci to dakle iz konteksta o kome se radi, pitam se: – Zasto ta osoba ne razvija search engine koji bi mogao pratiti takve prankove? Ne mora to izvesti u par dana; neka radi polako, pola sata na dan (ako mu se vec ne da vise…) – samo da iskoristi svoje znanje na progresivan nacin.

Cini se da je pojam progresivno relativan koliko i pitanje lijep-ruzan. U ovom kontekstu, kreativnost svakako jest.  Ispunjenje vremena cirkusantskim aktivnostima jedna je od najrasprostranjenijih pop obiljezja geek kulture. Cista zajebancija je u tom smislu i sredstvo i cilj. Sad, kroz  zajebanciju sa softverom mogu i jesu nastale odlicne kreacije. Kao i u artu. Tko je citao povijest umjetnosti izmedu redova ovo sve zna. Stoga…

Idem se sad registrirati na prank.org, pokupit super fore za podjebavanje ljudi i krenut u kreativno stvaranje. Culture jamming, art ili pak pisanje ovih tesktova moze slobodno pricekati. Jer: nije li i vrijeme relativno?

Nisam li i ja relativan? Postojim li ja uopce?  No ono sto vrijedi za culture jamming, art i ostalo, vrijedi i za vjecna pitanja, ciji metafizicki okus ne odgovara pop obiljezjima geek kulture. Prema tome, povijest filozofije je u istom kosu sa prasinom  oko Vlatke Pokos. Nije li to divno obiljezje danasnjice?

Da da dame i gospodo… vrijeme prosvijetiteljstva niposto nije zavrseno…🙂

Leave a Reply

 
