Robert Radamant’s Co

About the great big white world

JESMO LI ZAISTA LUDI?

Posted by robertradamantsco on September 21, 2007

Neki dan idem ulicom i vidim mladog čovjeka sa dreadlocksima kako svira didgeridoo, sjedeći na tlu, pred nekim izlogom…(čitalo bi se, recimo – DIĐERIDU, a to je, za one koji možda neznaju, muzički instrument od dugačke šuplje drvene cijevi, kakvog koriste australski domorodci, Aboriđini)…
Malo sam poslušao, jer je zaista odlično svirao i kada sam ubacio nešto kuna, pitam ga jeli iz Australije, jer mi je tako i izgledao…ne, iz Češke…
Riječ po riječ, spomenuli smo i Aboriđine…duhovito je primjetio da, obzirom da su Aboriđini čini se najstarija rasa na Planeti, nekih 40 000 godina, oholi bijeli doseljenici imaju običaj reći da su Aboriđini 40 000 godina u zaostatku…prava je istina, tko nešto zna o tome, da su, na planu duha, oni 40 000 godina ISPRED nas…🙂 …tu smo se malo nasmijali, jer smo shvatili da smo obojica čitali Marlo Morgan…
Onda me upitao jeli znam di bi mogao prenoćiti…Kako kod Fadića nije bilo mjesta (tko zna tko je Fadić – zna, a tko nezna – sjedi dva🙂, pozvao sam ga da prenoći kod mene…
I tako smo prvo sjeli da nešto pojedemo…obojica vegetarijanci, jedemo na sličan način, u tišini polako pričamo…a onda smo prošetali i do morskih orgulja, sve polako pričajući…imamo dosta zajedničkog: On je umjetnik – putuje svijetom i svira didgeridoo, živi od toga i od prodaje svojih CD-a…pa i ja sebe smatram umjetnikom – crtam stripove i karikature…On se bavi ezoterijom i ja se bavim ezoterijom…I što mislite, o čemu smo nas dvojica cijelo to vrijeme pričali? Ne biste vjerovali: O POLITICI!…On je meni objašnjavao političku situaciju u Češkoj, a ja sam njemu objašnjavao političku situaciju u Hrvatskoj i u bivšoj Jugoslaviji…
Poslije, kada je on otišao, ostao sam razmišljati: Ako se ovakve stvari događaju i ljudima koji su praktički CIJEPLJENI protiv politike – ČOVJEČE! Mora da smo zaista svi ludi!🙂

autor: Boris

One Response to “JESMO LI ZAISTA LUDI?”

  1. robertradamantsco said

    jednom je einstein rekao nesto u stilu: cesto me spopadne jedna misao. tako se onda pitam: da li sam ja lud a svi ostali normalni, ili sam ja normalan a svi ostali ludi?

    u ovom slucaju, tesko za reci hehe… nego, duhovnost i politika se ne mogu iskljucivati. politika pocinje vec kod kuce kada se dogovarate ko ce prvi na wc ujutro. isto tako, ako se neki frakovi pojave na nekom kontinentu sa hrpom papira koji po njima cine prisvajanje tude zemlje legitimnom, i to je politika. niti jedan sustav nije izuzet iz onog veceg, tako da ako pocnete pricati o mozgu, nije nista cudno ako zavrsite u raspravi o ligamentima.
    vi ste radili komparaciju politika vasih zemalja, sto je sastavni dio analize. da ste htjeli vidjeti more kakvo zaista jest, pricali bi o moru – o ovom tu, koje je pred vama – i ne biste radili komparaciju sa australskim. to bi onda bila ponovo analiza, jer biste radili usporedbe. usporedbe neizbjezno dovode do: ovo more je vise plavo, manje plavo, cisce, bogatije ribama, siromasnije… tada je um zaokupljen komparacijama i vrednovanjem, i to ubija cisto videnje onog sto je tu pred vama. tako, nije pitanje da li smo svi ludi, nego da li ste trebali manje pricati o politici, a vise o npr. moru. ili duhu… vjerujem da jeste, jer i ja s takvim ljudima uvijek pricam na kraju o duhu, egoizmu, ogradama hiperstvarnosti koje sami gradimo oko naseg unutrasnjg oka.
    antidepresivi stoga nisu samo pilsevi, nego i kratki tecaj joge, kao i shopping u stilu vlatke pokos. ovo su teme kojima sam se poceo ponovo baviti…

    i da, borise, znam fadica (udruga zvuk), i jos neku ekipu iz zd. mozda smo se i nas dvojica upoznali, samo to ne znamo… ako jesmo, mozda zato jer jedan drugog nismo vidjeli, samo se gledali? ili drugim rijecima, toliko smo se bavili gramatickim fikcijama i unosenjem nasih malih mozgova u njih, da smo promasili ne samo cilj, nego i pravac…? 🙂

Leave a Reply

 
