Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Zabavna strana fizike

Posted by robertradamantsco on January 12, 2008

kad sam bio mali na ORFu se emitirala emisija u kojoj su bili demonstrirani atraktivni fizikalni trikovi i “novi” cool uređaji. obožavao sam to gledat!
Pred otprilike 5 godina u tehničkom muzeju bila je postavljena interaktivna izložba “4 fizike” na kojoj su posjetitelji mogli na vlastitoj koži osjetiti razne fizikalne trikove s područja mehanike, valova, topline i elektromagnetizma.
unatoć potpisivanju peticije izložba nije doživjela stalni postav.
danas na youtubeu postoji mnoštvo videa u kojima možete vidjeti supercooliranu vodu, uzorke koje iscrtava ferrofluid ovisno o magnetskom polju, magnetska svojstva supervodiča, Möbiusovu traku i još mnogo toga…
a da sam imao ovaj program dok sam učio mehaniku i fiziku stvari bi bile puno lakše!

Napomena urednika:

Ovaj tekst je preuzet sa bloga jednog dragog mi frenda. Doticni blog se zove igregurec i osim sto autor pise o veoma raznolikim temama, to cini na veoma funny way. No ono sto mi je najbolje su njegovi hiperlinkovi, koji vas znaju odvesti do ful friki i/ili inace zanimljivih, tocnije, originalnih sajtova. Na igregurec blog mozete skoknuti sad ovdje

One Response to “Zabavna strana fizike”

  1. gost said

    fizika moze biti itekako zanimljiva. meni osobno je u zadnjih par godina jedna od najzanimljvih kjiga koju sam progutao bila Teorija kaosa jamesa gleika. dakako, ta teorija nije nista novo, barem ne u danasnjem hiperubrzanom dobu, ali ipak, sheme poput nestabilnih dinamicnih sustava i leptirovog efekta pa na kraju graficki prikazi takvih shema zvani fraktali su definitvno stimulativni.

    vise o toj temi:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_theory

Leave a Reply

 
