Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Nesto kao promo setovi Roberta Radamanta iliti admina ovog ah tako amazing sajta

Posted by robertradamantsco on February 5, 2009

Posvuda ih vec ima. Po forumima, po myspace profilima, na faceu… pa onda je i red da se nadu i na mom sajtu, zar ne? Rijec je o mojim setovima koje sam uploadao posljednjih par mjeseci. U neke je ulozeno vise truda, u neke manje, u neke gotovo nista (truda), i stoga, takvi su kakvi su. Meni osobno je svaki za sebe zanimljiv, ali i zajedno, jer je to ipak svojevrsni pokazatelj oko kakvih se sve zanrova motam. Neki ce vam biti zanimljivi, neki samo ok, od nekih ce vam se mozda vrtjeti u glavi (ili u zelucu), ali nevermind, jer – sve je to rock’n’roll, zar ne? Mozda bi bilo u redu ovdje ostaviti jos nekoliko rijeci o tim setovima, jer je svaki svoj zanr, takoreci svaki za event drugacije vrste. Jednom me pitao frend da kako stignem istrazivati toliko zanrova. Bilo mi je tesko to odgovoriti, jer mi je to bilo kao da me pitao zasto jedem toliko raznolike hrane. Za mene je uvijek bilo sasvim prirodno nekoliko podrucja istovremeno, pa stoga i usporedno istrazivati te ih svojim sitnim postojanjem preoblikovati. Ovdje dakako ne pricam samo o glazbi… Bilo bi mi takoreci nemoguce – iako se drzim onog sto je rekao jedan indijski mudrac: rijec nemoguce se nalazi samo u rijecniku budala – svu svoju energiju usmjeriti u samo jedan zanr (pod tim naravno mislim i na podzanrove. Analogija: techno, minimal, progressive, house… – drum’n’bass: darkstep, liquid funk, techstep, jungle…), i jako mi je tesko razumjeti one koji se mogu drzati iskljucivo jednog glavnog pravca. To je kao da ste samac a ogranicavate si izbor na svega samo 3, 4 ili 5 zena u svom zivotu. Nekako besmileno, gotovo i apsurdno; i iako je mnogo toga sto radim na neki nacin apsurdno, u kreativnosti nastojim to izbjeci. Nasuprot tome nastojim dalje prodrijeti i pri tome sto vise toga obuhvatiti, uzeti svaki dio u obzir, ane samo cijelu sliku kakva se na prvi pogled namece. Ili drugim rijecima, umjesto od Rijeke do Splita putovati bez zaustavljanja, stajem na sto mjesta, i to na racun vremena koje mi je – paradoksalno – veoma vrijedno. Najkrace receno: zelim se druziti sa sto vise vrsta ljudi, sto ce reci: sa sto vise glazbe. Jer na kraju, sve je odraz svega. Ili ono tako precizno sroceno: sve prolazno samo je usporedba.
Glazba je velika i veoma raznolika suma, a ne maleni, umjetno ureden vrt. Tako ja stojim sa golemim mikroskopom u jednoj ruci, a drugoj mi laptop, kontoler, razan softver – svi mediji za upletanje u konkretne forme visokih suptilnosti – i tako poput manijakalnog kirurga, ili bolje, molekularnog inzenjera puknutog od dionizijskog elementa ceprkam po tom golemom mrezastom organizmu stvarajuci hibride, krizance, male frankensteine, varijacije na Simpsone i South Park, i to sve lijepo sameljem i pomijesam sa svojim sastojcima. To je zvucna juha puna zaprzenih zacina poput asafetide, korijandera, gorusice, safrana, cimeta, kurkume, i svih ostalih sastojka koje poticu ono zdravo ludilo svojestveno svima nama. I da vise na naklapam, sada zavrsavam ovu govoranciju i ostavljam vam nekoliko tih juha da sami probate kako stojite sa takvim receptima. Dobar tek i nadam se da cete se prejesti.

d’n’b set:

http://www.megaupload.com/?d=XG2RNBBY

dubstep set:

http://rapidshare.com/files/154188694/Robert_Radamant-Dubstep_improvisation_set.mp3.html

breabeat set:

http://www.megaupload.com/?d=EOILMU7T

glitch hop set1:

http://www.sendspace.com/file/arzg88

glitch hop set 2:

http://www.megaupload.com/?d=8U6JEMKN

glitch hop-mash up set:

http://soundcloud.com/robert-radamant/robert-radamant-free-the-styles-set

Leave a Reply

 
