Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Nesto mojih posljednjih radova

Posted by robertradamantsco on April 19, 2009

Kako je doslo proljece doslo je i vrijeme da opet stavim nesto mojih posljednjih radova. Ovo suncanom energijom nabijeno vrijeme probudilo je u meni volju i inspiraciju za daljnji rad, pa su tako nastali neki novi trackovi (iako ne bas mnogo) i neki setovi. I kao i obicno, tu ima raznih zanrova, od za mene uobicajenih tipa d’n’b i npr. dubstep, do cak i komercijalnog breakbeata, da tako kazemo. I uistinu, kad cete taj breakbeat set slusati, necete naprosto vjerovati da sam to ja napravio; tu ima funky, pa cak i onih vokalnih dijelova, znate, onakvih zvukova kakve cujete po coctail barovima gdje dobivate suncobrane u sarenoj cugi hehe… Sad, zasto sam to napravio? Prije svega, to sam radio za vlasnike nekih birceva na moru s kojima sam bio u pregovorima za dj-ing u smislu da bi tamo radio cijelo ljeto kao dj, a buduci da se na tim mjestima vrti vokalni house i sl, napravio sam set sa funkisticnim, ful light i melodicnim breakbeatom te to onda poslao tim vlasnicima. No kasnije kad sam o tome razmisljao, lagao bih kad bih rekao da sam to radio samo iz poslovnih razloga. Stvar je u slijedecem. Ljudi me obicno vide kao nekakvog underground lika, nekog freaka koji radi skroz cudnu elektroniku ili pak vrti u nasim krajevima slabije poznate zanrove kao sto je recimo glitch hop (koji inace nitko u Hrvatskoj svira osim Phillipea iz Confusion crewa, i sad eto mene hehe…). Medutim, iako to je istina, to nije cijela istina; u svakom underground liku cuci negdje duboko u nutrini onaj fancy guy, i on takoder treba s vremena na vrijeme doc na svoje. Isto tako vjerujem da i u najvecem sminkeru, tompsonovcu ili sta ja znam kome lezi negdje duboko jedan zataskan underground freak. Kako taj pa makar veoma malen dio moje osobnosti ne bi samo sutke camio u tami mog nesvjesnog, dao sam mu eto malo oduska i kroz taj relativno komercijalan set pustio ga da “ode na taj tako dugo prizeljkivani fancy tulum gdje moze piti sarene coctaile sa malim suncobranima u casama” :)) Ja sam covjek koji nastoji niti jedan dio sebe potisnuti, koji nastoji biti iskren prema sebi pa shodno tome i prema svijetu, sto je uostalom prvi i najvazniji preduvjet kad se bavis necim kreativnim. I tako, s ponosom predstavljam taj fancy breakbeat nazvan jednostavno “Happy Breaks”, jer na kraju, to mozda i nije toliko komercijala koliko je jednostavno samo vesela plesna glazba.

Sto se tice ovog posljednjeg d’nb seta, moram reci kako sam veoma zadovoljan s njim. Ne sad radi neke tehnicke majstorije u miksevima, jer sam ja veoma daleko od neke velike majstorije (iako nisam nezadovoljan kako su miksevi ispali), vec prije svega radi price u setu. Radi izbora muzike. Jer, tracklista za taj dnb set nazvan “DnB Trip” je rezultat visetjednog preslusavanja hrpe dnb mjuze, kako nove tako i stare, i mislim da sam tu uspio izraziti kakva drumba je (barem trenutno) meni najbliza, i s druge strane ispricati jednu malu pricu od 54 minute. Tu ima atmosferskog dnb-a, deepa, techstepa, nesto sa jungle elementima, cak i malo IDM-a, ukratko, raznih podzanrova drumbe sto se inace bas ne cuje cesto u kracim dnb setovima. Anyway, meni je bilo bas ok kasnije taj set preslusavati, pa se nadam da ce tako biti i vama :))

I za kraj, tu su neki od mojih novijih trackova o kojima za sad necu puno; samo cu reci kako se radi o dnb-jungle-idm-breakcore stvarima. Dakle, tko tako nesto voli, neka samo ovdje izvoli… :))

DnB Trip:

http://www.sendspace.com/file/c3gj4k

Happy Breaks:

http://www.megaupload.com/?d=XAPRKYV8

trackovi:

http://www.archive.org/details/TheWish

http://www.archive.org/details/EgzoticElectronic

http://www.archive.org/details/WildSweetAngryDance_151

Leave a Reply

 
