Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Preporuka za klub i hostel Tufna

Posted by robertradamantsco on June 19, 2009

u sklopu UFO-a na kojem sam bio jedan od izvodaca, sredeno mi je bilo prenociste u jednom hostelu. Taj hostel se zove Tufna, i osim sto je jedan od najsimpaticnijih hostela koje sam vidio, to je ujedno i nocni klub. Vlasnici su opusteni i otvoreni ljudi, sto se vidi vec prema tome sto su me pozvali da zasviram u njihovom klubu na jesen. moram reci, vrlo lijepo od njih…

u hostelu imate jednu dnevnu sobu, da tako kazem, i tamo imate internet na slobodnom raspolaganju, imate aparat s vodom, imate kuhinju s aparatom za kavu, u dnevnoj sobi casopise, police pune knjiga, fotelje, max tv, ukratko: osjecate se ko doma.

to je na katu zgrade. ispod je nocni klub na dva floora koji radi do ranih jutarnjih sati. osim redovnih programa kluba, mozete predlagati i svoje vlastite programe. I vjerujte mi, ja cu to definitvno uciniti ne samo jednom hehe…

no najvise cete saznati na sajtu Tufne

Leave a Reply

 
