Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Par rijeci jednog iscijedenog lika

Posted by robertradamantsco on June 23, 2009

usrano vrijeme i tjelesna iscrpljenost me cijelog prozimaju. bas sam za nista, a trebao bih hrpu toga pocistiti po kuci. posvuda ostaci svacega kao odraz mojeg stanja. s druge strane, sam sam ovaj tjedan, sto znaci da se ne moram jako zuriti sa ciscenjem, i da cu imati jednu relaksaciju za zivce. to mi je skroz kul…
a nakon 4 dana u medici na clubture forumu, cijelotjednim “pripremama” za ufo na kojem sam nastupao samo par dana kasnije, nakon produzenog vikenda sa kojeg se lijevao alkohol kao sa fontane, jedno cijelodnevno chilanje mi je itekako potrebno. rad na tekstovima i mjuzi ostavit cu za sutra, jer danas na mom programu nema ama bas nista osim listanja kerouaca, casopisa i gledanja filmova. uf sta je tezak zivot umjetnika!
i sad, buduci da vam u ovom trenu nemam nista vise za reci, pozdravit cu se i zavrsit ovaj tako vazan tekst sa:
pisemo se

Leave a Reply

 
