Robert Radamant’s Co

About the great big white world

Sacred Times part II takoder na Jamendu

Posted by robertradamantsco on October 20, 2009

eto, kao sto obecah. ok, ipak je malo ranije izasao, dakle ne tamo slijedece godine u ovo doba. morao sam se pozuriti jer je sad dan opet kraci, a po mraku ne vidim sta radim. a i da i ja jednom prekrsim ono svoje “sto mozes danas, ostavi za sutra”. ok, to je sto se tice baljezganja. idemo sad o mjuzi, tocnije, o albumu.

sacred times part II je, kao sto kaze i samo ime, drugi dio nedavno objavljenog prvog dijela na jamendu , jednim od najvecih i najrazvijenijih netlabelova na ovom divnom novom svijetu. sam album je nastao kao i prvi: brizljivo birani trackovi od hrpe njih koje su nastale iz moje kucne radionice, i mislim da sam uspio u svojoj namjeri prezentiranja onog  najzanimljivijeg od mojih starijih radova. tu ima laganih easy-listening trackova, tipicne elektronike i idm-a u maniri warp recordsa, pa do nekih amontobinovskih tipa stvar “house light for mystery man” ili “story without conclusion”. cijela pak prica albuma kao da  krece od laganih prema sve brzim, zescim stvarima da bi se pred kraj opet polako usporila i zavrsila sa ambient trackom “sound fluctuations”. no ipak, tocka na i je “plug ins megaparty”, razuzdana idm stvar koju bismo mogli nazvat i nekom vrstom bonus tracka.

whatever, mislim da sam kroz prvi i sada ovaj drugi dio uspio prezentirati kakvu sam mjuzu prije radio, u kojem smjeru je to sve islo, ali i u kojem smjeru to sve i dalje ide. ustvari, ovo zadnje zna samo dragi bog, pa o tome necu previse naklapati. umjesto toga, prestajem ovdje sa tekstom, zavrsavam sa zahvalom antoniju hadrovicu, brzom i neumornom dizajneru i naravno, sa linkom na Sacred Times part II

Leave a Reply

 
