Robert Radamant’s Co

About the great big white world

ah this dark desire and cool stuff

Posted by robertradamantsco on November 23, 2009

yes, dark desire. ime moje zadnje stvari koju sam napravio i sad eto ju stavljam ovdje.  zasto takvo ime, pojma nemam. nije cak tako dark vibra u tom tracku, ali ok, nevermind. stvar opet ima hip hop ritam (u zadnje vrijeme volim takve ritmove raditi. mogu ispasti kul varijacje na temu), ima po meni bas mocan bassline i moze se slusati doma dok surfas po ghotic siteovima, ili u klubu gdje ce imati plesni efekt. ono, nesto kao audio-cura za sve.  anyway, eto link na to, a eto odmah i link na prvi dio seta “just cool stuff” nazvan jer je odsviran u bircu cool di sam imo promo svirku mog ep-a oximoron. fora kod ovog seta je da ima vise od 50 % moje produkcije, a tako nesto nisam odsviro od kad je ono bush izvalio u juznoj americi da mu je bas zao sto nije ucio latinski pa da sad moze drzat govor na njihovom jeziku. od te gluposti je proslo vec dosta vremena, no necu sad o tom texas rangeru, nego cu samo reci da sam bas zadovoljan tim setom. i ne, ne morate se bojati da je rijec o nekoj psihodeliji radenoj u laboratoriju nekog audio manijaka. stovise, par stvari su i za curice…

dark desire

Just Cool Stuff part I

Leave a Reply

 
