Robert Radamant’s Co

About the great big white world

holiday escape with cats, smokes & mighty guns

Posted by robertradamantsco on January 4, 2010

da, bas tako.  bijeg. nesto sto stalno radimo, zar ne? ajde, slobodno priznajte, its ok, iako niste gay. i ako jeste, nevermind. stalno bjezimo isto kao sto se i neprestano trudimo izlagati svoju osobnost. ili izgled? ma fuck, koja je ustvari razlika?  sta ces, takvi smo kakvi smo.  ovdje comment, tamo comment, ovaj nick, onaj nick, ovaj profil, onaj profil i bla bla bla…  brbljanje za vrijeme brzinske setnje sve do u nedogled u velikom opcem ocekivanju necega fantasticnoga. ok, ali kakve to ima veze sa fuckin blagdanima? pa, ima, barem se usudujem to reci. eto, npr nova godina. beskrajna ocekivanja od beskrajnih opcija. i sta je na kraju? mislim da je u konacnici manje-vise sve jedan te isti kurac: zderemo, pijemo, pijemo, zderemo…. ok, i skacemo, bacamo, vitlamo, karamo, bivamo karani, itd. ili ste vi mozda meditirali na vrhovima himalaja na novu godinu? ako jeste, ajde mi pliz javite kakvo je tamo vrijeme, jer zna se da vecini medija ne vjerujem bas previse (pitam se zasto hehe..).

zanimljivo je to da kada pitamo jedni druge “kako ti je bilo za novu” svi govorimo: ludnica, mrak, opako itd. ok, u najgorem slucaju se kaze “pa bilo je ok”.  mislim, dont get me wrong, meni fakat jest bilo ok, ali sad bas mrak, ludnica i opako, ono, bio bih pomalo seronja da to kazem. ali kako god, za one koji to mogu iskreno reci  mi je drago; za one koji to govore zato jer vecina tako govori, ma i za njih mi je drago, jer: sve je to rock’n’roll, zar ne? a u dobrom starom rock’n’rollu ne smiju biti bed vibre, barem sto se tice brijacine. i ok, nije da mi je bas kul kad mi pocne izbacivat ful negativne energije. da li ja to sada ovdje radim? moglo bi se reci a? ako je tome tako, sori, nije bilo slucajno. na kraju, treba malo opisati i drugu stranu medalje. no kako god, necu zavrsit ovaj ah tako detaljno razraden tekst sa nekim sranjem tipa “fuck novu god” ili tako nesto, nego cu reci: sretna nova godina, zelim vam svima puno para i cigara, kruha i igara i sve sto vec ide u paketu cestitanja.

let the force be with you…

Leave a Reply

 
