Robert Radamant’s Co

About the great big white world

a dogday afternoon with a freaky splash

Posted by robertradamantsco on January 16, 2011

da. dogday afternoon. i sa freaky splashom. pa, osim sto me u jednom trenu pocela glava rasturat ko da nesto nije u redu s njom (ovo “ko” bez ironije molim lijepo), sto sam dogovorio henganje  kod mene u vrijeme kad sam bio savrsen za spavanje i sto se afternoon razvio u hiper-crew exchange, inace je sve ok.  ustvari, frendica me taman probudila kad sam poceo mutaviti u krevetu u suradnji sa glavoboljom – odlican brainstorming – i to je doslo ko taman. kao naruceno. fina klopa u drustvenom kontekstu uz koje sam poceo raditi veceru brzinom balavca svoju zadacu. anyway, ispalo je da je nahrupilo njih nekoliko k meni, ja se bas fino razbudio, kruno malo vj-ao, mimi (ona frendica) isto,ja nesto po hrani, nesto po mjuzi, ugl, mali privatni multimedijalni event podmazan utjecajima planeta i nesto cuge. i ne, nije rijec o rakiji ili apsintu, pricamo o dobroj staroj pivici. i malo bambusa. znate, one stvari koje vas drze di jeste i tjeraju dalje. ono sto utjece ispod odjece, ispod skalpa, ispod onog…  sve u svemu, nice evening.  nema sta.

zasto onda ovakav naslov? pa, bilo je svasta dan prije, fakat svasta. ja, frend dj i jedna frendica smo isli svirati u neki osijecki klub, tufna, kompleks od nekoliko katova. prizemlje i podrum je klub, uredeno da ispadne polu-underground-bas je kul mjesto, dok je realnost bliza cuganju gol do pojasa i fals-pjevanje azre, gunsa i sl uistinu underground mjuze. to je prizemlje, svo ispunjeno takvom ruljom koja se valjala kao na brodu za vrijeme opake oluje. donji kat je bio place di smo mi svirali, nesto u pola veliko ko kset po cijim zidovima imate poredane stare ploce, kazete, isjecke iz novina itd i tome slicno. steta da nije nigdje bilo pracke na zidu, jer sam s njom poslije svirke mogo gadati ljude na ulici na jackyju. nasli smo se u istoj prostoriji sa nekim bikerima, hells angels ekipa, ludi ko ratni veterani, isfurani kao sa y.m.c.a. spota i profinjeni kao pijani drvosjece koji su nakon 10 godina prvi put vidjeli bar sa zenskim bicima. pije se  ko ludo, ispod njihovih nogu se protezu od cuge obamrli likovi,  fore se bacaju u stilu “e ajmo se skinut u gace i prek  u birc” i tamo neki lik koji lezi ispod wc skoljke.. sta da kazem nego bajno iskustvo.

nego, dogday afternoon. to zato jer sam dan poslije bas imao tako nesto. navlacenje vlasnika toga svega za rukave oko dogovora koji su crno na bijelo odradeni i potvrdeni. naslusavanje o krizama ekonomskim, o losoj sceni, porezima, lokalnoj situaciji… samo je jos falilo da je poceo o svom bratu koji mu je 2 dana prije  uzeo auto i otiso s njegovom zenom. zenu bih razumio.  ali hey, fuck it, bar smo vidjeli osijek, klub tufna i istoimeni hostel, par curica, hrpu hells angelsa i mogli svirati kaj god smo htjeli jer  su samo neke grupice ulazile i izlazile.  medutim, nismo, ne, nismo rokali po woblanju i celicnim snareovima, nego smo bili bas fini i bili bas prava sredina. fina ali groovy klupska mjuza.  ali fuck sredinu. nije ispala bas tolko golden. pogotovo drugi dan sa gazdom tog cijelog cumeza.

aly anyway, necemo sad o krizama, raznim ekipama i pogotovo ne o hrv klupskoj sceni. umjesto toga, zelje i pozdravi, neka vam sve dale i obrnuto i bla i neka jednom spojimo ruke i kazemo its our place. ok, ovo jedino kao film, i ne bas neki predobar heh…

ok, thats it. ugl. vidjamo se.

Leave a Reply

 
