Robert Radamant’s Co

About the great big white world

repetitivni imaginarij

Posted by robertradamantsco on April 5, 2011

hi folks. eto opet par gluposti sa moje strane. dugo ih nije bilo, da, znam, ali eto, moro sam pricekati da imam sto za reci. i eto me: i got nothing. nista, osim hrpu scena, neke sa moje strane, neke sa strane bliznjih, neke od zgrade, ulice, fuckin drustva. da, jeftin izgovor, znam: zrtva sistema. fuck it, nemam trenutno bolje karte, pa igram s cim imam. a sto imam? par aseva u rukavu? stabilnu i ozbiljnu vezu sa nekom super curom? odlican, stimulativan job kojim se mogu prehraniti a da si svako jutro ne mislim pucati u glavu? imam li hrpu dopa, neko ce sad reci? ne, sori ljudi, nemam nista od toga. ali imam stosta drugo. imam stosta drugo…

imam repetitivni imaginarij. da, bas to. beskonacno vrludanje u istim vrstama voda, samo sto su mjesta drugacija. nekakva suluda free-jazz kompozicija u koju sam stavljen kao u algoritamsku tablicu. ili, kako sam to formulirao na faceu: beskonacni loop suludih epizoda drugacijih formi ali istog sadrzaja u halucantnim svijetovima subjektivizma. ko je to ucinio? kolioko imamo kontrole nad onim sto nam se dogada? wtf?!

imam sranja. ok, ko ih nema, jelda?  da, znam, ne se izvlaciti na opcenitosti. sori. again…

ok, necu. ali jebga, ne mogu niti sve preuzeti na sebe, jer bi moja toliko izgradena reputacija patila. reputacija. yeah sure…

mozda mislite da se sad samo istresam, tipa izdrkavanje svojeg bullshita pred sve kamere u kontekstu opce ludnice sto nas sve obuhvaca. mozda, mozda ne.

znam, poganska religija ciji sam clan odavno radi svoje, fuckin utjecaji planeta. ali, da li sad biti fuckin karakter i svemu reci ne? ili fuck off? nije li i to odlika karaktera?

ali definitivno, nesto se mora uciniti, nesto platiti, dati…  repetitivni imaginarij radi svoje, vrti vas u krugu, tj u krugovima, vrtlozima sto nastaju nasim odnosenjem prema njima. eh da! nije li to istinska reciprocnost sa zivotom?

ne znam, nemam odgovor, mozda ovo i pisem da mi ga neko dao. fuck, najvjerojatnije. do onda…

nista. see ya. slijedeci tulum ce biti opet prejeben, zar ne? kao i day after…

Leave a Reply

 
