Robert Radamant’s Co

About the great big white world

PP: pozdrav povratnika

Posted by robertradamantsco on September 14, 2011

ciaos folks

eto me natrag u srce ove lijepe nase. natrag iz baske vode gdje sam ovo ljeto posluzivo plave cehe u nekom trash hotelu. naravno, osim toga sam hengao s ekipom uz bambus po plazama, opijao se po beach barovima, hvatao se s pijanim curkama, bauljao po sobama zgrade u kojoj smo bili smjesteni. jednu vecer sam pisao sa balkona, neku drugu sam doslovno lovio voditelja nekog tamo beach bara da mi plati za svirku. no osim budalastina, bilo je i kreativnih momenata, piskaralo se, radilo se malo na produkciji, i miksalo. jedan miks se meni osobno posebno svida, mozete ga chekirati ovdje

iako je bilo fora zajebavat se na poslu s ok ekipom (posebno s cimerom, ful ok lik), odlaziti na plazu brckati se s mladim kolegicama s posla, ispijati skroz fino crno domace vino, svirati u sminkerskom klubu di je gogo plesacica plesala kako sam ja sviro, uz sve te razne ljepote ljeta, mogu reci da sam ful ful happy sto sam se vratio u zg.

ovdje sad pocinje druga sezona, vec se dogovaraju svirke, poslici, sheme, kreme, vrijeme…

eto, mogu za sad nesluzbeno najaviti party u cabu gdje cete se moci  razvaliti uz setove dj xeda (crobot crew), val vashara (ministarstvo psihodelije), jan becelea (trip to zion) i moje malenkosti.

zato, za kraj, eto jedna stvar koja bi vam mogla bit cist ok:)

Leave a Reply

 
